Hugo & Geesje into Sri Lanka again and India

Laatste tuk tuk rit naar school

Vrijdagmorgen 22 februari alweer, de laatste morgen dat ik met de standaard tuk tuk driver naar school ga. De driver staat elke morgen op me te wachten, zijn naam is Jegan, hij is moslim en heeft drie kindjes. Hij probeert elke morgen me wat Singalees bij te brengen en daarmee zijn Engels te trainen. Ook vanmorgen weer. Aan het eind van het filmpje vraagt hij of we morgen naar Holland vertrekken. Dat had ik tegen hem gezegd, omdat we dan verder reizen. Als hij me bij school af zet staat hij er op om me 's middags weer naar huis te brengen. En zo gaat het ook, hij is er precies op tijd en brengt me terug. Aardige man.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!